2011-03-02
 16:56:25

Gekås <3

Nu är vi hemma igen efter en liten tripp till Ullared!
Det var mitt första besök där och jag måste säga att det var såååå kul!
Shoppade massa roliga saker! :)





Två par jeans, ett par leggings..



En jeans klänning, två t-shirts, ett par tajts..



En söt tröja..



En vårjacka..



En Barbapappa Badcape och en tigerrandig pyamas :)

Till mig köpte jag ett par spetsleggings..



Och en jeanskjol :)



Köpte även ett spjälskydd med Nalle Puh.. Men de glömde jag fota :)

Jag är nöjd med dagen! Vi hade supermysigt!



mamso

Tänk att man kan hitta så mycket snyggt på GeKås, fantastiskt!


Fia

Ååå så mycket fint, jag vill också!!!

Den blommiga vårjackan var super söt!!



PUBLICERAT: 2011-03-02, 22:56:33 | URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: