2011-03-17
 17:15:00

Lite av varje!

Jisses! Här var det tomt!
Har haft fullt upp med semester o bebisdejter! Hehe..
Vi var hos min bror o hans familj i helgen o åt Tacos.. Såå mysigt! Liv fick en supersöt jacka och ett par jeans av dom, och eftersom att jag faktiskt fyllt år fick jag också presenter!
En såååå söt top och ett fint läppglans!
Tack söta ni!

i söndags var vi o shoppade lite, hittade två toppar till Liv och tre till mig.. Hehe..



I tisdags och onsdags var vi på kyrkans öppna förskola med en kompis till oss..
Det var mysigt! De har barnloppis där nu vecka 11-14!
YAY!
Jag fyndade en söt kanelbullebody och en med Hello Kitty på till Liv :)



Superbra!
Har även köpt lite stuff till min kommande lilla kusin! <3



Åhh vad vi längtar! :)

På tisdag firar jag o Pappa D 2 årig förlovning!
Och jag fick en tidig present av honom



Tack älskade! <3

Idag har vi varit på föräldragruppen och sen på Maxi en sväng :)
Ikväll blir det lugnt..

Nu ska jag fiska upp dottern ur badet (Mer pappa)
Sen blir det till att skala päror till middagen!

Ha det underbart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: