2013-05-02
 05:56:55

Raketfart!!

ja, det kan man banne mig säga utan att ta i :) skrev ett sms till Daniel(som var på jobbet) vid klockan 16.45 att jag hade börjat få sammandragningar så han skulle hålla sig lite beredd.. jag ringde sedan till förlossningen för att höra hur jag skulle bete mig då det gick så snabbt när jag födde Liv. Bm sa åt mig att ge det ett par timmar o se ifall värkarna blev värre.. strax efter klockan 18 ringer jag till Daniel o ber honom komma hem för det är dax att åka till förlossningen! Vi är inne strax efter klockan 19 och en 3015 gram tung och 50 cm lång flicka är född klockan 20.20 :) <3


missmaddis

Det är så vi föder barn, du och jag. Vi är skapta för detta!! GRATTIS igen och igen!



PUBLICERAT: 2013-05-02, 09:09:01 | URL: http://missmaddis.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: