2013-07-12
 18:59:19

Jul. 12, 2013

Nämen.. Det var ett tag sen jag skrev sist :) kan bero på att det inte händer jättespännande saker i mitt liv :)
Dagarna just nu är samma rutiner varje dag.. Vi har börjat få ordning på alla rutiner nu med båda barnen :)
Det har varit lite jobbigt o svårt med allt som hör bebis till, men nu funkar det kanon!
Jag beundrar verkligen de familjer med MASSA barn! Att de orkar! haha!
men när de är tysta o snälla o lyder så vet man varför man skaffar barn ;)

På måndag börjar Daniels semester och det ska bli sååå skönt att ha honom hemma!!
Livsan har hunnit fylla 3 år också sen jag skrev sist!
Tänk att jag varit mamma i tre år .. TRE år! Det känns som att det var igår jag fick plusset på stickan!
Galet vad tiden rusar iväg!
nåväl, imorgon ska det bli fint väder och då drar vi till Tydingesjön o badar o myser med min kusin för Daniel jobbar ju :)
Så idag har jag gräddat pannkakor för glatta livet :)

Nu har jag intagit soffan o tänker inte göra ett dugg mer idag! :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: