2008-12-28
 13:09:24

Pust..

Håller på att tvätta.. Jäklar vad tvätt vi hade.. Eller så tar det sån tid pågrund av att vi har en "vanlig hemma tvättmaskin" istället för en sån stor som man brukar ha.. Får inte plats med lika mycket i en vanlig maskin ju.. :-(
+ att här inte finns torktumlare.. Och torkskåpet är lite halv kasst..
Jag behöver tvätta min dunjacka.. Men det kan jag drömma om att göra här.. I o med att vi inte har nån torktumlare..
Blää.. Får leta upp nån snäll själ som kan tänka sig att tvätta min jacka..

Nu är iaf sista tvätten i maskinen.. Skönt.. Jag älskar när det är rent och nytvättat! :-D

Funderar på om jag ska gå en sväng med damtrasan.. Men.. Njaa.. Inte just nu.. Är rätt slapp idag faktiskt.. Har städat toan och badrummet iaf!
Damma kan jag faktiskt göra sen eller imorrron! Sån hets är det ju inte :-P

Nu ska jag inta ryggläge en stund och pilla navlen..

Haj!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: