2009-12-02
 20:39:03

Nä nu jäklar..

Får jag bannemig ta mig i kragen och uppdatera lite här =)
Det var ju ett tag sen..
Mycket har hänt, men det är tyvärr inget jag kan dela med mig av här.. Än.. ;-)
Jag ska berätta sen en annan dag.. Jag lovar!

Jahopp..
Jag kan iaf berätta att jag fått nytt jobb! =)
Jag är fortfarande kvar på mitt gamla, men nu har jag lite här inne i stan också! Så det är skönt =)

Idag har jag och en kompis varit ute och promenerat i ca 2,5 timmar.. Det var skönt.. Men fyy så kallt!

Och nu sitter jag här och lyssnar på julmusik och lagar mat..
Eller ja, soppan står och puttrar på spisen.. Hehe..

Tänkte dela med mig av lite nya foton på lägenheten!
Vi har julpyntat och köpt nytt duschdraperi, så nu slipper man bli deprimerad av de svarta i badrummet =)





Julstjärna i sovrumsfönstret =)


Kass bild, men ljusstaken i lilla rummet.



Köket



Badrummet =)

Och givetvis har vi kulörta lampor på balkongen! Haha!

Nä, nu ska jag gå och titta till soppan..
Hörs en annan dag!


mamma

Aha, jag tror jag förstår vad du inte kan dela med dej av!



Skitkul i så fall...



Så himla fint ni har det, vi har bara en julljusstake i fönstret. Men det räcker absolut för oss.

Blir mysigt när vi tänder den när det börjar mörkna.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: