2009-02-03
 09:20:51

Bio!

Ja, vi var på bio i söndags! Var egentligen meningen att vi skulle se nio bion, men jag kollade i kalendern och såg att jag skulle jobba igår.. 7-15.30 och då pasar de inte så bra att se film så sent.. Den varade ju ändå i 2 timmar :-)
Så det blev bio 18.45 istället! :-)
Mysigt var det iaf!
Vi såg Valkyria, jag brukar inte gilla såna filmer, men denna var RIKTIGT bra!

Och igår kväll satt jag och kollade lite på H&M hemsida och hittade detta!





Kjol och solisar! Tänkte se ifall de finns ute i butik annars ska jag beställa de :-)
Fyller snart år så de kan ju vara en födelsedagspresent! Yay! Hihi..

Jobb idag igen.. Jobbar kväll så det är ganska lugnt..


Vad händer hos dig idag?


jennie

riktigt snyggt:)



PUBLICERAT: 2009-02-06, 23:20:51 | URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Rebecca

Söt kjol och snygga solbrillor :)



jo jag tänkte lite, vill du byta länk med mig? är det ok att jag länkar från min blogg hit? :)



PUBLICERAT: 2009-02-15, 13:14:17 | URL: http://alskadeliam.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: