2009-02-19
 12:14:43

Shit alltså!

Satt och tänkte på en sak precis..
Jag har inte tänkt på det förrän nu..
De hära med att utnyttja och/eller bli utnyttjad, jag träffade en tjej i somras på mitt jobb och vi blev ganska snabbt vänner..

Jag runt på henne.. Som fan.. Körde hemifrån mig till vårt jobb hämtade henne tillbaka till mig (Eller ja, hon hade läkartid så jag körde henne dit i stan) körde sen därifrån tillbaka till jobbet och sen fick jag köra hem igen.. Sammanlagt 10 mil.. Fick en hundring för det!
Hon har åkt med mig hem ett par ggr från jobbet (jag bor ca 7 km från jobbet och hon bor ytterligare ca 6 km från mig) så jag körde henne hem för att sedan vända tillbaka och köra hem till mig.. Fick typ en tjuga nån gång då och då.
Jag skulle sova över hos henne en gång körde från mig  in till henne tillbaka till mig för hon skulle handla på Maxi (Jag bodde i stan då) sen tillbaka till henne ca 2 mil sammanlagt.. Fick inga bensinpengar..
Hon ringde mig en kväll klockan var väk 22-22.30 nånting och jag och mannen hade gosat ner oss i soffan. Då stog hon o hennes kille här i byn (Jag har flyttat och hon också) och hade missat sista bussen och undrade om jag kunde skjutsa hem dom till hennes föräldrar.. Klart att jag gjorde det.. Jag är ju snäll.. Så det var ca 6 km hem till henne och sen 6 km tillbaka.. Bilen hann inte ens bli varm (Det var kallt som fan ute) fick inte en spänn! Bara ett tack så mycket..
Ja, tack för de.. Tack för att jag fick resa mig ur soffan o klä på mig gå ut i kylan och starta min bil och köra henne hem! Det är tacken det!

Där kan man väl ändå säga att jag blev utnyttjad! BIG TIME!

Har du råkat ut för nåt liknande?


Pernilla

Sv; Jag har extremt torr och känslig hud, med eksem liknade utslag.

Förstår att det är räligt.

Men gå in på http://www.exuviance.eu/sv/ och läs om deras produkter. Jag kan verkligen rekommendera dom, jag älskar dom redan=)



PUBLICERAT: 2009-02-19, 13:59:37 | URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Sebastian

Schysst blogg!

kika in på min och se dig för vettja!



//Sebastian



PUBLICERAT: 2009-02-20, 18:51:23 | URL: http://basc.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: