2009-02-19
 08:08:31

Snart så..

Fyller jag år.. Jag fyller snart 25 år! Känns helt sjukt!
Jag hade ett mål att uppnå innan jag fyllt 25 och jag klarade det!
Det var att ta körkort.. Hehe..
Ja, jag vet jag var sen med att ta körkort men jag gjorde de iaf innan jag fyllt 25! :-D

Undrar lite vad jag kommer få av min sambo.. Han är usel på att köpa presenter.. Jag har inte önskat mig nåt, utan jag tycker att det är tanken som räknas! :-D
Blir glad för vad jag än får.. Så klart!

Hmm.. Ja, vi har varit ute och promenerat 3 dagar denna veckan.. Ska ut en runda ikväll också..
Blir en kortare runda då eftersom att sambon ska jobba i natt.. (Han ligger o nannar nu)
Jag ska inte göra så mycket idag..
Här är städat och fint och disken tog jag för en stund sen..
Så jag kan med gott samvete bara dega idag! Haha! :-D

Vad händer hos dig idag då?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: