2009-01-06
 07:14:28

Störigt!

Igår var jag och sambon på City Gross och handlade lite.
Vi stod i kön för att betala och bakom oss står en tjej i 14-15 års åldern med sin mamma, jag hör att de viskar om något..
"De är säkert bara ditmålade" Jag står och funderar lite på va de kan mena..
Sen går det upp för mig att de menar mina ögonbryn! Hahaha!
Alltså jag har färgat håret från blont till svart och givetvis måste jag fylla i mina ögonbryn!
Och eftersom att jag inte har hunnit köpa en mörkare penna så får jag använda pennan jag använde när jag var blond, och då måste jag måla lite hårdare för att nyansen ska passa!
Men GIVETVIS har jag ögonbryn under färgen! Haha!
Sicka människor!
Tror de inte att folk hör när de står och viskar så uppenbart?
Fan vad jag blir irriterad på sånt!




Vi var och provade ny bil igår!
Jag är In Looooooove! :-)
Vi funderar på Volvo! Haha!
Vi ska skaffa barn och behöver en praktisk bil (Ingen Kombi), som inte är alltför dyr att äga.

Vad har du för bil?


Jilina

Vilken löjlig kommentar :/



PUBLICERAT: 2009-01-06, 07:43:43 | URL: http://isaba.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: