2009-01-07
 19:23:05

Volvo S60!

UNDERBAR bil! Helt underbar!
Jag och sambon ska köpa ny bil och är HELT inne på Volvo S60! Den är sjukt snygg! Och jävulskt skön att köra!
Vi är helt sålda! :-)
Mannen va lite inne på en Saab 9-3 Aero, men NEJ! NEJ! Haha! S60:n är sååååå mycket snyggare och skönare!
Men det är inte dags för oss att byta bil riktigt än.. Men det skadar inte att vara ute i tid, för då kan man bestämma sig för vad man verkligen vill ha och så kan man hitta den "rätta" bilen..
Rätt färg, rätt utrustning och rätt motor till RÄTT PRIS! :-)

Ärligt talat.. Vilken är snyggast?
:-P

Saab 9-3 Aero -02









Eller

Volvo S60 2,4T -03







I mina ögon är Volvo S60 mycket snyggare! :-)

Vad tycker du?


Linda

S: höhöhö, jag har snygga strumpor jämt :P



jag gillar också den nedre. den ser dyrare ut liksom :D



PUBLICERAT: 2009-01-07, 20:08:38 | URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
E

Jag har en s60 och det är den bästa bil jag någonsin haft. Har kört den 6000 mil utan ett enda problem. Superbekväma framsäten!


Lotti

Min gubbe är också helt såld på den där Saab 9 3 aero.. Men s60 ser mycket kaxigare ut :P



PUBLICERAT: 2009-01-18, 16:15:27 | URL: http://yoohh.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: