2009-07-02
 17:50:58

En till på G?

Fick ett sms av min andra gravida kompis.. "Ligger inne med CTG och ska bli igångsatt"
Deras lilla tös är tydligen liiiten..
Men vad är oddsen lixom?! Haha.. Mina två bästa kompisar får bebis så nära varandra! =)
Kul är det iaf!
Tänker på dig snäckan!

Idag har jag och D varit i den gamla lägenheten och finputsat städningen och den blev godkänd! =)
Han tyckte vi hade städat den bra! Hehe..
Så nu slipper vi den iaf och kan koncentrera oss på vår nya fina lägenhet! =)

Berättade igår om att vi lämnat bilen på service och att vi fick en lånebil!
Well, bil skulle jag väl inte vilja kalla den..
See for your self! ;-)



En liten söt sak! :-P
Åhh.. Jag håller på med tvätten nu.. *pust*
Det är jobbigt att springa upp och ner för 3 trappor och hämta tvätt.. Hehe..
Men lite motion skadar inte! =)
Ska strax ner i tvättstugan igen..
Sen blir det en lååååång kall dusch!
D jobbar ikväll, så jag ska fixa mat tills han kommer hem.. Han slutar 21.15 så jag har god tid på mig :-P
Det blir köttbullar och stuvade makaroner ikväll! Mums! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: