2009-07-16
 12:02:35

Why?

En liten tanke bara..
Varför plutar tjejer med läpparna på alla sina foto?
Seriöst.. Kolla på Facebook, bloggar osv..
Alla ser likadana ut!
Varför vill man se ut som alla andra? =)
Eller är det bara jag som är gammalmodig?


Janina - Modellen som skiter i alla måsten

För att dom TROR att de är heta, men egentligen så ser de bara blåsta ut =/



PUBLICERAT: 2009-07-16, 12:04:43 | URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Milo

För mitt ansikte såg smalare ut då , hahaa neee men jadu det var en bra fråga, tror det är mkt en "fixidé" .. så va det för mig innan så fort en kamera kom i mitt ansikte så puta jag med munnen gäller bara att ta sig ur den vanan och nu ler man igen haha =) ! . Men blåst såg jag inte ut att vara , thank u ma´m ;)


Jojo

Jag undrar också det... Har en kompis på FB som är ett riktigt bra exempel på detta extremt fula fenomen... Varenda foto, jag lovar! Jag ska visa dig :) Puss och kram



PUBLICERAT: 2009-07-18, 20:37:48 | URL: http://www.jholitaporlacara.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: