2009-06-29
 10:05:56

Dåligt..

Ja, jag vet.. Jag har inte bloggat på ett tag nu.. Hehe.. Men det har varit så mycket med flytt (Foto på nya lägenheten kommer) och jobb osv..
Men nu är jag ju här! :-P
Jag är ledig idag! Woohoo!
Åhh.. I lördags ringde min kusin och frågade om hon fick komma upp till oss och stanna till igår, självklart sa jag.. Men jag jobbar 7-17 så du får nöja dig med D´s sällskap :-P
Hehe.. Och det gick hon med på!
Men väl på jobbet så sa en kollega till mig att hon hellre jobbar 7-17 än delad tur (Delad tur = 7-12.30 sen 17-21)
Och jag sa hey! Vi kan byta? =)
Samma timmar bara det att jag får komma hem på dagen och umgås med kusin och D!
Sagt och gjort, så när jag slutade 12.30 så stack jag raka vägen hem, åt lite lunch sen satte vi oss i bilen och körde ner och badade!
Sååååå najs! Haha!
Jag doppade mig snabbt en gång, det var lide kallt i vattnet ju :-P
Sen låg vi och solade och åt massa frukt som vi hade haft med oss!
Men jag blev sugen på glass! Åhh..
Så jag och kusin ställde oss i glasskön.. 30 minuter stog vi där!!
Kön var inte ens speciellt lång!
Men det är klart säljer man kulglass och "vanlig" glass och bara har en i kassan så tar det ju tid..
Men 30 minuter! Helt galet.. Hehe..

Sen körde vi hem och jag åt en smörgås innan jag stack till jobbet igen!
Det var skönt att få koppla av ett par timmar mitt på dagen! =)

Och idag är jag som sagt ledig och ska inte göra ett dugg! (Förutom att tvätta ikväll)

Vad har du för dig?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: