2009-06-08
 10:37:40

Snart dax!

Ja, på onsdag morgon ska vi vara med på besiktningen av vår nya lägenhet! Wii!
Sen ska vi köra till min kusins skola! Hon tar studenten på onsdag nämligen!
Ska bli kul! Lär vara jag som kör..
Hehe.. Fyllechaffis! ;-)
Min andra kusin bor uppe i Umeå och hon kommer såklart ner med sin pojkvän så jag får träffa henne också!
Var ett tag sen.. :-/

De ringde från jobbet för en stund sen och undrade om jag kunde jobba ikväll..
Jajjamensan! Visst kan jag det! :-P
Så 15.30-21 är jag på jobbet och tjänar pengar! Haha!

Annars händer det inte så mycket idag, mest ta det lugnt..

Vad gör du idag?


Linda

HAHA tack! :D Det värmde!



HAHAHAHA svart är det ej iaf :P Riktigt så mörk blir jag inte ;P



Studenten ja. Min mamma hade det svårt som fyllechaffis. Fyfan!



PUBLICERAT: 2009-06-08, 20:26:06 | URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Kamilla

fin blogg!



PUBLICERAT: 2009-06-21, 13:20:15 | URL: http://kamillalie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: