2009-06-15
 11:57:19

Trött..

Det var ett tag sen.. Eller ja, några dagar iaf! :P
Hur har du haft det?
I onsdags var vi på min kusins student! Det var supertrevligt! :)
Vi var fyllechaffis åt en glad kusin och hennes två fnittriga tjejkompisar! Haha..
Vi bestämde oss sen för att köra hem på kvällen..
Vi har massor att göra i o med att vi ska flytta nästa vecka..
*Pust* Vi har i princip tömt vår lägenhet på saker och kläder, så nu är det mest möbler kvar!
Och de tar vi med buss nästa vecka..
Ska bli så skönt när vi väl har flyttat,,

Åhh.. Ibland hatar jag Försäkringskassan..
De kan verkligen göra livet surt för folk..
Jag skickar in mina papper varje månad antingen den förste eller siste (beroende på när den siste inträffar)
Och i tisdags förra veckan fick jag tillbaka mitt papper med ett handskrivet brev på..
"Fk kommer inte att godkänna dina uppgifter under punkt 3. Du måste använda kodbeteckningarna!"
Suck.. Jaja.. Det var ju bara till att skriva i ett nytt papper och skicka in.
Ringde till FSK idag och bad om att få slippa vänta i ytterligare 14 dagar innan jag skulle få mina pengar (Brukar få dom den 18:e)
Men då visar det sig att de inte fått in de första pappret som jag skickat!
Jag lämnar det till Arbetsförmedlingen för de ska skriva på och sen så skickar dom de till FSK.
Men va fan!?
Har AF suttit på mitt pappar i 14 dagar?!
Jag sa till kvinnan jag pratade med från FSK att är man arbetslös så är man ju beroende av att få sina pengar!
Och det höll hon ju med om..
Hon antecknade som tusan och sa att en handläggare skulle ringa upp mig..
För jag kan inte vänta ända tills den 26 eller 26 på att få mina pengar!
Jag har faktiskt räkningar att betala! 

Åhh.. Jag blir så trött..

Aja.. Hoppas de ringer idag!

Håller på med tvätten nu, sen i eftermiddag ska jag jobba.. Börjar 13.30..

Vad har du för dig idag?


Eva

jag jobbar som vårdbiträde sedan åtta år tillbaks och som arrestvakt!



PUBLICERAT: 2009-06-21, 20:21:22 | URL: http://eva.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: