2009-06-20
 08:01:09

Well, well..

God morgon kära du!

Hoppas att din midsommar var solig och fin och att du inte är alltför bakis idag :-P
Själv jobbade jag, och när jag kom hem eller ja, när vi kom hem (Sambon fick hämta mig för han jobbade ju också) så åt vi lite otraditionell mat och la oss på soffan och glodde på tv en stund innan vi gick och la oss!
Vi ska ju jobba idag också!
Han jobbar 7-16 och jag börjar 12.30 och slutar 21.15.. Men jag är LEDIG imorgon! Woohoo!
Då ska jag dyka på tvätten och putsa fönster och torka ur skåpen osv så att det inte blir så mycket att städa när vi väl har tömt hela lägenheten! =)
Så var det med den lediga dagen! Haha!

Nä, nu ska jag nog ta och lägga mig en stund till och glo på Two and a half men!

Vad ska du hitta på idag?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: