2009-05-17
 06:57:07

God morgon!

God morgon, god morgon! Hoppas du har nannat lika bra som jag :-P
Tittade du på Eurovision igår? Var det rätt låt som vann?
Jag tittade faktiskt inte så jag vet inte om jag tycker att rätt vann! :-)

Hmm.. Håller på att tvätta nu, det är så skönt när det är gjort! Härligt med nytvättat! Hehe..
Jag ska jobba ikväll igen, börjar kl 16, så fram tills dess ska jag inte göra allt för mycket..
Plocka undan här hemma lite o diska..
Mannen jobbar delad tur idag (7-13 och sen 16.30-20.30) så han kommer hem de timmarna han är ledig på dagen :-)
Så jag ska göra våfflor till oss! MUMS!
Jag har ett superbra recept på alldeles magiskt goda våfflor!
Säg gärna till så får du det! Jag lovar en tugga och du är FAST! :-D Hihi.
Nä, nu ska jag äta lite tänkte jag.

Vad händer hos dig?




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: