2009-10-08
 09:29:12

Att städa efter andra..

Vuxna människor till råga på allt är fan inte kul!
Gick ner i tvättstugan idag och förfasades över hur det såg ut i tvätt och sköljmedelsfacken!
Iallafall i den "gamla" maskinen!
Fy faan säger jag bara..
Det var mögel o skit.. Blää..
Så jag tog ett ryck och spolade av dom, tog ner en tandborste och skrubbade like crazy!
Så nu är där rent och fint (så länge det varar)
Tog även och tvättade golvmoppen som är till tvättstugan, fan vet när det blev gkort sist.. :-/
Alltså att folk verkligen vill tvätta i en smutsig tvättstuga..
Det övergår mitt förstånd!
Men, men.. Så är det.. Alla kan ju inte vara perfektionister =)
Tur att det finns nån som är det iaf! Haha!

Well, well..
Sista maskinen tvätt är i och jag har städat badrummet..
Tänkte vänta med resten av lägenheten tills D kommer hem..
Han slutar 12, så kan vi hjälpas åt att städa =)
Ska ner till Vårdcentralen sen och hämta ut ett recept..
Men det gör jag senare.. Orkar inte just nu =)

Tänkte sätta på en kopp kaffe nu!
GOTT!! =)

Vad händer hos dig idag söt?


tess

Nu vet jag vem grodan är..=) Jättesöt blogg du har.. =) Vad händer hos dig idag då? Jag har städdag och ska snart bege mig till bvc med Ebba. Ha en underbar torsdag! Kram på dig!



PUBLICERAT: 2009-10-08, 10:19:20 | URL: http://hannasmamma.blogg.se/
tess

ja det är bara vikt och matprat som gäller idag. =)

Ja, skönt att ha det storstädat till helgen, så man slipper bry sig om det. =)



PUBLICERAT: 2009-10-08, 10:30:01 | URL: http://hannasmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: