2009-10-07
 07:48:46

Ny dator!

Ja! Det är banne mig på tiden..
Denna bärbara datorn har jag haft sen typ 2003 eller nåt..
Så den är gammal.. Hehe..
Dessutom har den i princip gett upp..
Det kommer upp massa rutor "Det är fel och nånging tar för mycket ström där" osv..
+ att den är blodtryckshöjande seg! =)
Så jag pratade med en av mina kompisar igår (Han är expert på datorer!)
Så han ska fixa en ny dator till oss =)
Så jag kan börja spela Sims igen! Yay!
Han ska fixa de så fort som möjligt!
Tack! Du är en ängel!


Well.. Både jag och D ska jobba ikväll.. Härligt! =)
Skönt att jag också ska jobba, det är såååå tradigt att sitta hemma själv när han jobbar..
Speciellt på kvällen!

Nä, nu blir det KAFFE!!

Händer hos dig idag sötnos?

Just det! Det är en del som har frågat var jag köpt kjolen, den är köpt på NewYorker! =)


Milo

Va kul med en ny data ;) ...



Idag ska jag bara ta det lungt, ta dagens som den kommer med andra, lite plock o sånt vardagligt ;P .



Hoppas du får en bra dag på jubbet ;P..



föresten hur går det med "verkstaden" hehe , köpt äl test eller du struntade i det ?


mamma

Men Lollo då,påtiden att du skaffar en ny dator. Här på 3 säljer de den lilla Notebooken för 2999 kr.

Jag håller på att trassla med det trådlösa, får inte igång Sebs laptop på det.Måste ringa supporten igen.

Ska ner i tvättstugan nu!



Kraaaaamizzzar mams



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: