2009-09-20
 08:24:59

För helvete!

Åhh.. Blir så irriterad..
Här om dagen var jag och D ute o provkörde en bil..
Och fy fan!
Servar de inte bilarna eller?!
Vi körde typ 300 meter innan bilen började hoppa och hacka och ha sig..
Så ska det ju INTE vara! Haha.. Det fattar till och med jag :-P
Sen stannar den..
Reagerer inte på gasen osv..
Detta var ändå en hyffsat ny bil..
En -05:a som gått ca 5000 mil bara!
Jag kollade efter service häftet i handskfacket och kom fram till att ägaren inte hade servat bilen som man ska!
Utan bara gjort oljeservice!
Det är fan sjukt!
Man köper en NY bil och så tar man inte hand om den!
Nä, vi körde snabbt tillbaka till bilfirman och sa att denna bilen blir det INTE!
Hmm.. Alltså, bilen har varit till salu ganska länge och det lär ju vara fler som har testat den..
De borde gå igenom bilarna ordentligt innan de ska säljas ju!
Nä, fy fan..
Nu är vi ännu mer anti Seat! Haha!
Attans.. Den som är så tuff.. :-/

Hmm..
Ja, så kan det vara..
Idag är jag iaf ledig!
Skönt..
Jag håller på att städa och tvätta =)
Det är så skönt!

Ska hem till ett par kompisar sen o fika! =)
Mysigt!

Vad händer hos dig idag hjärtat?


Lotti

Köpte ni inte ganska nyligen en ny bil? Är ni inte nöjda med den? :)



PUBLICERAT: 2009-09-21, 16:13:02 | URL: http://www.yoohh.se
Pernillamariaa

Sv: Åh va söt du e=)

Men nu e jag tillbaka iallafall och är nästan helt frisk!

Kramis



PUBLICERAT: 2009-09-22, 20:54:21 | URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: