2010-04-16
 18:24:37

Ett tag sen..

Jag uppdaterade..
Har varit mycket här hemma med en kräksjuk man o jobb osv..

Vi var iaf hos Bm i måndags och gjorde Glukosbelastning..
Det gick bara bra! Mitt socker ligger på 5,7! Woohoo! Hehe..
Alla andra prover var också bra.. Mitt Hb hade ökat från 114 till 124 :)

Vi var ute o promenerade idag och då började det plötsligt flimmra framför ögonen..
Så vi gick snabbt hem igen o ringde Bm, o hon ville att vi skulle komma in o kolla så att de inte var Havandeskapsrörgiftning..
Och de var de inte.. Alla proverna var suuuuper bra! :)
Och jag har fått ett litet blåmärke på fingret där hon stack mig! Haha!
De ska vara jag till de :P

Nä, nu ska jag ta o vila lite..
Är trött efter huvudvärken.. :S

Hoppas du har de bra iaf!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: