2010-04-26
 13:19:40

Nä nu så..

Får jag nog ta mig i kragen o börja blogga igen..
Har varit en väldig torka här ett tag.. Hehe..

Det har nog faktiskt inte hänt så mycket sen sist iofs..
Vi var nere hos min Pappa i fredags o hälsade på..
Har min gamla moppe där som ska säljas.. Så vi passade på att lämna in den på service..
Sen om två helger ska vi försöka åka ner igen o lägga ut den på blocket o samtidigt hälsa på lite kompisar!

Jag cyklade till jobbet i fredags morse.. Men hade så sjukt ont i ryggen när jag skulle hem så jag fick åka med en kollega!
Tack snälla söta M för att du finns! :)

Och då fick cykeln stå kvar på jobbet..
I lördags bestämde jag och D oss för att ta en kvälls promenad upp till jobbet o hämta hem cykeln eftersom att han ska jobba idag..
Men på vägen hem så hoppade kedjan av.. Och D sa att han skulle fixa de som igår då..
Och det gjorde vi.. Sen ställde vi cykeln utanför Kvantum för att vi skulle in en sväng där o köpa lite godis :P
Sen glömde vi såklart cykeln där när vi gick hem!
Haha..
Så igår bestämde vi oss för att köra en sväng o kika på ny bil..
Och när vi då kom ut så la jag märke till att cyklen inte stod här utanför!
"Var fan är cykeln" utbrast jag..
Vi tog ju hem den igår.. Är det nu nån som har snott den?!
Haha.. Sen kom vi ju på att vi lämnat kvar den på Kvantum..

När vi gick för att hämta den så såg vi att den inte stod på samma ställe som vi ställt den på.. + att kedjan satt på igen! Woohoo! Tack du snälla människa som satte på kedjan igen :P

Nä, sen har det nog inte varit nåt speciellt här..
D jobbar som sagt nu ikväll, och imorron ska vi på Föräldragruppen!
Det ska handla om förlossningsförberedelser och andningsteknik..
Spännande! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: