2010-12-12
 14:23:10

Virus..!

I torsdags natt klockan 02.30 väcker min kära sambo mig..
Vi har fått virus på datorn!!
Jaha, och? Vad ska jag göra åt det? frågar jag honom..
Och så här dags..
För jävelen.. Stäng av datorn o slappna av så tar vi itu med de imorron..
Sagt och gjort.. Vi stängde av datorn och morgonen efter pratade jag med en kompis (som byggt ihop datorn till oss) och han skulle komma o fixa de..
Men vi lyckades faktiskt (vet dock inte hur) fixa de själv..
Så nu har vi inget virus längre! Woohoo!
Det ska tydligen vara nåt nytt virus..
Ett gäng Tjecker har knåpat ihop de..
Det kommer upp att datorn är utsatt för risk osv.. Och om du vill få bort de så MÅSTE du köpa detta anti-virus skyddet för endast 79.95 dollar!
Ja, jo visst..
Hmm.. Men många går ju på det..
Folk som inte har en aning om hur de fungerar.. (Typ såna som jag) hade jag inte haft min vän A så hade jag nog fan också köpt de!
Haha!
Viruset gör inget med datorn, förutom att pinga o klicka upp pop-up fönster o vara irriterande.. De enda de vill är att du ska köpa derasvirus skydd!

Blää.. Att folk verkligen tar sig tid att sitta o programmera ihop virus! Idioter!

Shit alltså, imorron är det Lucia!
Och vi ska till föräldragruppen.. Liv fick provat sin nya klänning idag.. Och gissa om hon blev fin! :)
SKa visa bild imorron..
För nu måsta jag ta henne.. Hon låter lite olycklig här.. Hihi.. <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: