2010-02-15
 13:56:33

Vaknade..

På HELT fel sida i morse!
Kanske nåt jag drömt.. Fölr jag var sur o tvär o irriterad utav bara fan!
Skit jobbigt.. För jag är typ världens gladaste människa i vanliga fall!
Haha!
Jaja.. Nu är det bättre iaf, o det är huvudsaken!
Alexandra skickade jättefina bilder på lilla Emilia! Hon är så söt!
Måste verkligen ta mig i kragen o köra ut till henne nån dag! :)

Denna helgen har vi inte gjort ett dugg!
Förutom att kränka en MASSA godis..
Blää..
Och ligga i sängen o kolla på film :)

Nu har jag iaf precis hängt upp tvätten..
Och diskat :)
Ibland är jag flitig! Hihi..

Ska snart hem till Farmor, för D jobbar ikväll..
Trist..
Men han slutar 20.30 så det är inte så farligt :)


Williamtine

good job please keep on the good work



PUBLICERAT: 2011-07-11, 08:37:02 | URL: http://williamtine.bloghy.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: