2010-06-14
 17:24:53

Liiiite snålt?

Gick ner på stan idag, skulle till bibblan o ta kopior på mitt arbetsgivarintyg som ska skickas till Fk..
Sa till i receptionen att jag inte hade några mynt, men ville kopiera..
"Okej, det fixar vi" sa hon..
Drog två kopior..
"4 kronor"
"Ehh.. Okej, tar ni kort?" frågade jag..
"Nää.."
"Nähä.. Okej.."
"Det finns en uttagsautomat där ute runt hörnet" sa hon..
Hmm.. Okej.. GIck o tog ut 100:- för att betala de där 4 jävla kronorna..
O gick tillbax, då var det en annan som stod där..
"Hej, jag tog två kopior för en stund sen, var tvungen att ta ut pengar så jag kan betala"
Sträckte fram min 100 lapp.
Och hon säger:
"Har du inte mindre?"
"Ehh.. Nää? 100:- är de minsta man kan ta ut i automaten"

Haha! Fatta 4 kronor!
Visst, dom kan inte "bjuda" alla på två kopior, men för helvete..

Det är lite komiskt ändå!


Fanny

Haha! De va de värsta :)



PUBLICERAT: 2010-06-14, 20:10:52 | URL: http://guckeliis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: