2010-03-17
 11:02:28

Ett tag sen..

Jag skrev känns det som.. :/
Vår vanliga dator är iväg på lagning så vi får nöja oss med den gamla slöa bärbara..
I o med att vi har fast bredband så kan jag bara sitta här inne i datorrummet, och ställningen för ryggen är inge bra alls..
Därför har jag inte varit så aktiv..
Men men..
Förhoppningsvis får vi datorn idag eller iallafall imorron!
Skönt! :)

Det har nog inte hänt speciellt mycket här sen sist faktiskt..
Förutom att jag är i vecka 26 nu! Woohoo! :D
Bebis sprattlar som attan och det är sjukt mysigt!

Nä, nu måste jag diska..
Ska fixa lite lunch också innan D ska iväg och jobba!

Ha en underbar dag!


Fanny

Går in o kollar nästan varje dag om någon nytt inlägg kommit upp, men ikke ;) Mindre än 100 dagar kvar nu.. Minns de som igår o nu e de drygt 20 (!) dagar kvar för mig... G A L E T! Det går så satans fort!

Kram



PUBLICERAT: 2010-03-23, 20:01:23 | URL: http://guckeliis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: