2010-03-25
 18:51:03

Har precis..

Satt in laxen i ugnen..
Ska bli sååå gott! Är hungrig som attan!
Idag har vi varit ute o promenerat.. Ner till stan..
D fick ett nytt Xbox 360 spel som har har spelat heeeela eftermiddagen! :)
Och jag hittade inget.. :(
Provade mamma jeans på H&M igår.. Tog en stl L och en M..
Stl var STOOOOOORA som attan! Rediga Hiphop byxor if u know what i mean!
Och M var små små små.. Eller ja, de passade.. I kanske två-tre veckor till..
Nä, dom blev de inte..
Får leta vidare.. Är kräsen som bara den! :P
Men det ska man vara! Hehe..

Annars har det inte hänt så mycket här hemma..
Har förresten glömt berätta att vi ska få nytt kök!!
Eller iaf nya luckor! :)
Vaktis visade att det fanns Björn och Ek att välja på..
Vi valde Ek!
Det passar oss bäst! ;)

Och när köksgubben kom så sa han att vi fick välja på Vitt och Björk..
Men eftersom att Vaktis lovat oss Ek så skulle vi få de..
Dom har slutat sätta in Ek luckor för att de är dyrare..
Så vårt kök blir de sista att få Ek!
Yay!
Tur man har tumme med gubbarna! ;)
Får baka bullar nån dag o bjuda på!
Det brukar bli uppskattat ju.. Hehe..

Nä, nu ska jag återgå till maten.. Orkar dessutom inte sitta längre..
Det är en ren plåga varje gång jag reser mig upp.. :/


alexandra

Tack vännen=) har ej hunnit sitta här så mycket min lilla älskling tar upp all min tid men det är hon värd för hon e så underbart söt och go=)

Allt bra med dig och magen? kram



PUBLICERAT: 2010-03-25, 22:17:44 | URL: http://mealexandra.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: