2010-03-27
 14:55:23

Jag älskar dig..

Eller snarare er! :P
Bebisen i magen och min kära D!

Jag är så himla lycklig!
Pratade med en kompis här om dagen och hon sa "Vilka svenssons vi har blivit"
Haha! Och det stämmer!
Vi har båda köpt Volvo kombi  och båda har barn.. (eller ja, jag har snart)
Och vi lever med männen som vi älskar!
Kan det bli bättre!?

Just nu är det många runt omkring mig som är gravida eller ganska nyss har fått bebis!
Mysigt!
Becky har Bf imorron! Woohoo!
Men jag tror inte det kommer nån bebbe där på ett par dagar :P

Nä, nu ska jag ta och fota magen.. Det var ju ett tag sen :P


Becky

Tycker du är lite kass som tjatar på mig att lägga upp magbilder när du gör det själv så sällan ;) Haha..

Jag tror inte heller att det blir bebis imorgon :( Har inga känningar alls utom lite molvärk då och då. Men inga förvärkar eller så. Det är så trååååkigt att bara gå och vänta när man vet att man är så nära :(



PUBLICERAT: 2010-03-27, 17:28:24 | URL: http://smuk.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: