2010-05-11
 16:17:12

Äntligen!!

Är moppen färdig!
Det var banne mig på tiden de!
Lämnade in den får snart 3 veckor sen! O de hade fixat allt med den o väntade bara på ett nytt bakdäck..
De var tydligen "ett special däck" eftersom att min moppe är ganska ovanlig... Men ändå..
Ska de verkligen ta nästan 3 veckor att fixa fram de?
Dessutom är det JAG som kund som fått ringa DOM o kolla hur de går..
De har inte ringt en enda gång för att berätta hur de gått..
Alltså att de inte fått däcket osv..
De är lite dålig stil tycker jag..

Dessutom när vi var där för att lämna in moppen så fick vi vänta i 40 minuter innan de uppmärksammade oss!
Där var typ 2 pers före oss.. Och efter oss kom där in ett par till..
O när de som var före oss var klara så tog de hand om herren som kom in efter oss! Fastän att vi stod framme vid kassan!
Han verkade var aen stammis, men ändå..
Jag sa högt o tydligt "Var hittar jag turnummerlapparna" Jag blev sjukt irriterad ska jag be att få tala om!
INGEN service inriktning alls.. What so ever!
Well.. Det var första och sista gången där.. För

NU SKA MOPPEN SÄLJAS!!

Så vi ska ner till Pappi på fredag.. O träffa några kompisar också!
Mys!


Hooters Girl

Great .Now i can say thank you!



PUBLICERAT: 2011-01-19, 16:59:34 | URL: http://hooters-girl.blogimagine.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: