2010-11-15
 20:27:17

Spännande!

Idag har jag o Liv varit på föräldragruppen och haft kul :)
Vi har så himla kul ihop alla vi föräldrar! Hehe..
Har även fåt en superkul och glad nyhet!
Men jag berättar inte vad det är än ;)

Lite spänning i vardagen!

Igår var det Farsdag, vi var i Malmö på nyöppnade xxxLutz och kikade.. Hade massa fina DYYYRA grejor :)
Sen körde vi till Nova o kikade.. Hittade inget..
Men det är kul att titta iaf :P

Sen var vi o åt middag hos D's föräldrar.. MUMS! :)
Liv var helt toppad av alla intryck, så vi körde hem innan kaffet var serverat.. Lilla tuttan..
Så kan det vara ibland..

Hon har sovit bra i natt.. Ås jag var ganska utvilad när jag vaknade.. Härligt..
Men jag läääängtar tills hon börjar sova hela nätter! Haha!

Nä, nu måste jag gå o stoppa om lillan! :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Johanna

Okej, de sa att om vi hade de i de burkar och rör vi fick till så var det bäst att förvara i kylen då det inte skulle medföra smitta.



PUBLICERAT: 2010-11-15, 20:54:38 | URL: http://salkert.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: