2010-10-05
 17:16:22

Liten växer =)

Allt gick jättebra idag på BVC! Liv var så duktig när hon fick sina sprutor <3
Och tänk att hon väger hela 5030 gram och är 60 cm lång nu!
Galet vad hon växer =)
Men det är ju bra såklart!

Igår var vi på föräldragruppen på BVC.. Bara jag och Liv, för pappa jobbade..
Men det gick bra ändå =)
8 bebisar + mammor och 2 pappor var med..
Superskoj!
Alla barnen är ju jämngammla =)
Två av mammorna och bebisarna har vi gått tillsammans med hos barnmorskan..
Så där var ju nån vi kände =)
Vi pratade lite om allt möjligt, förlossningen och så..
Kul att höra hur andra upplevde sin förlossning..

Efter föräldragruppen gick vi en sväng på sta'n..
Hittade världens sötaste mössa till Liv =)
Som jag bara var tvungen att köpa! Haha..
Ska ta foto och visa sen..

Nu har Lillan slocknat i min famn..
Så jag ska fortsätta mysa med henne!


Matilda

Tack för komentaren om skåpet :) Jo det är verkligen lätt, och roligt om det blir bra också :)



PUBLICERAT: 2010-10-05, 18:49:44 | URL: http://matildascorner.blogg.se/
Matilda

Kunde ju svarat på båda komentarerna i samma komentar, men nu får det bli två stycken.:) Det är ju lätt att vara efterklok.;)

Tack, jag gillar också de färgerna... tycker de ger lite mysig stämmning i rummet liksom, eller något ^^



PUBLICERAT: 2010-10-05, 18:53:02 | URL: http://matildascorner.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: