2010-09-04
 10:56:21

Insamling..

På jobbet.. Till en kollega som också precis har fått barn!
Super mysigt och trevligt på alla sätt och vis!
Men jag då? Jag har iofs inte varit vikarie där lika länge som hon.. Men min kära sambo jobbar också där.. Och har gjort det i mer än ett år..
Men får vi något..?
Nä, det verkar inte så.. (Om de inte håller de hemligt)
Inte för att jag är hång på nåt sätt.. Men tycker ändå att grattar man den ene så kan man banne mig gratta den andre också!
Och på mitt andra jobb.. Där har jag varit i mer än ett år.. Men INGEN har hört av sig därifrån..
Lite kass stil.. Jag har ändå ställt upp som fan..
Hoppat in o jobbat med JÄVLIGT kort varsel, varit med o lägga ihop till födelsedagar osv..
Som sagt, jag är inte hång på något sätt.. Men iaf ett grattis kort..
Är det verkligen så mycket begärt?


Jenny

Det tycker jag absolut inte att du är... Faktiskt ganska snålt kan jag tycka, av jobbet!

Kristian hade jobbat på sin arbetsplats i 1 månad när vi fick Izabelle och han (vi) fick både kort och present ämnat för henne.



PUBLICERAT: 2010-09-04, 20:16:09 | URL: http://bellismamma.blogg.se/
Fanny

Håller me dig fullständigt!! Hoppas dom håller nåt hemligt, annars e de fan KASS!



PUBLICERAT: 2010-09-04, 22:30:02 | URL: http://guckeliis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: