2011-04-03
 11:57:29

En givande dag..

Puh.. Vaknade i morse strax efter 7, med vetskapen att auktionen (på barnkläder o annat) började halv nio..
SKa jag eller ska jag inte köra dit? Hmm..
Funderade länge o väl.. Smsade några kompisar o frågade om de ville med..
Men ingen kunde (Orkade)
Då smsade jag J (som tipsat om auktionen) o hon skulle dit! YAY!
Det är ju inte kul att åka på sånt själv, o sen hittar jag ju inte.. Haha!
Hon var på Maxi o skulle köra direkt efter de..
Så jag o Liv svidade snabbt om o satte oss i bilen o mötte upp henne på Kvantum o sen bar det iväg!
Jisses vad kläder o grejjor där var! :)
O inte bara barnkläder utan även mammakläder, "vanliga" kläder till vuxna, leksaker o allt!
Så himla kul!
Man plockar åt sig de man vill bjuda på, lägger det på scenen o sen sätter man sig med sin gula skylt o väntar på att sakerna ska ropas ut! :)
Riktigt kul!
Så det blir absolut fler besök dit! :)
Köpte lite kläder o leksaker till Liv, ska fota o visa sen.. Hehe..
Nu sover hon gott, vi har ätit så nu väntar det roligaste av allt.. DISKEN!
Woohoo!

Hajk!


Juni

Måste säga att jag verkligen gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?



PUBLICERAT: 2011-07-11, 11:22:09 | URL: http://gravidforsakring.net

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: