2011-02-22
 08:14:42

Dilemma!!

Jag sitter här o funderar som bara tusan..
Vi går ju på babysim.. Eller har bara varit där en gång, andra gången kunde vi inte för då var det ju dop.
O nu i lördags låg jag ju sjuk.
Vi har missat två gånger redan.. plus att jag är snorigt förkyld o har ont i halsen o vet inte om jag är frisk  tills på lördag..
Det hela handlar om att vi redan betalt 600 spänn, och man kan ju gå dit o öva själva..
Men då måste man betala inträde också!
Det tycker jag är lite dåligt..
Så jag ska nog helt enkelt be att få tillbaka pengarna o skita i att gå på babysim..
Jag kan bada med hennen är jag vill istället..
Det skulle vara roligt, men Pappa D jobbar många helger o det är inte så kul att han missar osv..
Nä, då går vi hellre dit själva o badar när vi båda kan..
Så får det bli!
Ska ringa o prata med dom idag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: