2011-02-13
 10:33:07

Dop..

Jag och Liv körde till Svedala igår förmiddags för att gå på dop.
Och vilket dop sen! Så fint!
Jessie fick hålla i Liv då jag var gudmor och höll i deras lilla dotter
Båda flickorna skötte sig exemplariskt!
Och lilla Celia.. Så fin hon är.. Och trygg!
Hon somnade hos mig två gånger! Känns skönt :)
Liv fick en sååå söt Pyamas med Mumin på av Jessie.. Den är underbar!
Ska visa foto sen.. Och foto på bilen, för de har jag ju ff inte gjort! Haha!
Måste ge Volvo cred för sin utomordentligt fenomenala komfort!

Sååå nice! Och med automat är den fan oslagbar!
Älskar vår nya bil!


Fanny

Va dopet i Svedala kyrka?? Där döptes Ella oxå... Så himla vacker!!

Förresten e Liv underbart söt i blått -precis som med min prinsessa kommer dom där härligt blåa ögonen fram... Sötnosar :)



PUBLICERAT: 2011-02-13, 22:59:25 | URL: http://guckeliis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: