2011-02-18
 11:05:22

En pojke på väg!!

Potatisgratängen står i ugnen, bebis är nyvaken efter sin förmiddagsvila och jag ska strax hoppa in i duschen :)
Skönt!
Pappa D jobbar till 16 idag och jag börjar 16.30 så vi hinner precis mötas i dörren :)
Tänkte faktiskt ta bilen till jobbet ikväll..
Jag är sjukt mörkrädd och slutar ändå halv tio.. Och det är helg!
Det händer så mycket sjuka saker i vår värld o jag är som sagt mörkrädd!
Onödigt att ta bilen den lilla biten.. Ja, egentligen..
Men vad gör man inte lixom.. Bättre att jag kör själv än att D ska dra upp Liv så sent på kvällen för att hämta mig..

Fick förresten en överraskande (Inte egentligen) nyhet igår!
Jag ska ju få en kusin (det var på tiden hehe) och det är en POJKE!!!
Vi är bara flickor alla vi fyra kusiner och våra barn.. All girls!
Så det var dax för en liten kille!
Och det har jag känt på mig hela tiden!
Så himla mycigt!
Så vi ska dit o lämna vaggan o lite kläder..
Mys!
Gissa om jag längtar! :)
Lilla gosse, du är såååå efterlängtar och älskad!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: