2011-02-16
 10:41:03

Förkylning..

Har slagit till här hemma igen.. :/
Liv har blivit snörvlig.. Igen! Det var inte längesen hon var sjuk ju..
Stackars min lilla tös :(
Hoppas hon blir bättre tills på lördag, då är det nämligen dax för dyk på babysimmet! :)
Ja, det tror jag nog.. Hon har ingen feber utan snörvlar bara..

Nu ligger hon o vilar lite innan middagen, efter vi ätit o klätt på oss ska vi köra o hämta upp Pappa D, för det är dax för veckohandling!
Veckans höjdpunkt! Haha!
Jag älskar att handla mat!
Speciellt på Maxi, de har så himla mycket annat också som man kan kika på!
Sen ska jag jobba ikväll..
Kort tur..
15.50-20.30 :)
Ganska skönt att jobba lite, spara några dagar + tjäna lite pengar!
Det är aldrig fel!
Ska jobba på fredag och lördag kväll också.. :)

Nu tänkte jag diska, plocka, vika tvätt o kanske sätta igång en maskin tvätt till :)
Får passa på medans Lillan sover..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: