2011-02-11
 14:09:23

Lerig..?

Vi var och hämtade nya bilen i onsdags! Åhh vad härligt med större bil!
Så nice :)
Man inser inte hur mycket saker (crap egentligen) man behöver ha med sig när man ska nånstans med barn :)
Så vi behövde större bil..
Ska fota den sen en dag och visa!
Måste ju dela med mig av vår pärla! Hihi..

Igår bestämde vi oss för en snabbis till Eko och sen hem till ett par kompisar som bor typ i skogen..
Knappade in adressen på vår GPS och hamnade helt fel!

Jisses alltså! Vi körde fast i typ 2 decimeter dynga! Lera.. Mög..
Skit också..
Med vår nya, RENA fina bil..
Den var inte så ren o fin längre när vi väl kommit loss..
Mamma = Jag fick putta på!
JAG! Svage McNugget herself! :)
Men jag lyckades! Puttade som tusan.. Glattade runt i leran o höll på att slå ihjäl mig..
Men när vi väl kommit loss o hittat ut ur skogen så fick L komma o möta oss så att vi hittade rätt :)
En (jäkligt) snabb kopp kaffe o lite bebismys sen var vi tvungna att köra igen..
Tvätta bilen och sen skulle jag jobba.. :)
Vi fick med oss en helt GeKå's påse med kläder till Liv!
Tack så mycket! <3

Ikväll blir det lugnt o skönt!
D jobbar så jag och Liv får mysa själva tills han kommer hem :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: