2011-01-24
 18:04:48

Händelserik helg! :)

I fredags var jag o Liv hemma hos en kompis.. Vi brukar ha bebisdejt hemma hos varandra.. 5 mammor med 5 barn :)
Mys!
I lördags morse (8.30)  var jag och en av mammorna på badhuset för att anmäla oss till babysim!
Woohoo!
Direkt efter det släppte de av mig hemma o jag gick upp o åt frukost, matade Liv o duschade..
Sen körde vi till Staffanstorp!
Inom Maddi en snabb sväng o pussades!
Och även en (väldigt) snabb sväng in till Sandra med familj!
Sen bar det av till Pappa/Moffa o Anita!
Min farfar o min allra, allra bästaste bästis var också där!
Så himla mysigt! :)
I söndags körde vi en sväng till CityGross o köpte TopGear Great adventures :)
Idag körde jag PappaD till jobbet, sen körde jag o Liv hem till farmor o farfar..
Och inom Maxi o köpte Majsvälling o Zink salva till henne :)
Nu sitter vi i soffan o myser o tvättmaskinen snurrar på..

Imorron kommer MOMOOO!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: