2011-01-03
 15:47:31

Här var det tomt..

Jisses ja, det var nog ett tag sen.. Har haft fullt upp.. Hehe..
Men nu är jag tillbax! Saknat mig? ;)
Ja, klart du har!

Det har hänt en hel del här faktiskt.. Märkte i morse att Liv håller på att få en tand!
Hon sitter jättebra nu.. Eller ja, men iaf bättre ;)
Vi har börjat med stl 62/68 i kläder!
Hon har börjat få tjocka goa lår! <3
Ja, det händer mycket på kort tid! :)

Well.. Igår var vi på shoppinghumör (Like always) ;)
Så det blev en liten runda..

Fyndade en hel del till Lillis på Cubus













Allt detta för ca 300 spänn! :)

Det blev även lite inrednings attiraljer (kostade dock liiiiiite mer än 300:-)
;)



Supermysiga ljuskoppar
Och..



Sååå härliga glas! <3<3

Och givetvis..



En liten hemlis till Mamma/Momo! <3

Köpte även ny telefon igår.. Så jag hoppas få hem den om nån dag =)
La ut 3 av våra gamla mobiler på blocket igår kväll.. Och de är sålda! Redan! Haha..
Skönt.. Slipper de ligga här o skräpa :)

Och imorron blir det jobb! En kortis! 15.40-21.10
YAY!

Nu ska jag leka med min bäbis!

Hajk!


momo

Nu blev jag ännu mer nyfiken :-)



Himla söta kläder och fräcka glas.

Ljuskoppar gillar även jag och har massor av dem...


momo

Jag la en länk om mobilen pådin FB-sida. Den har inte fått särskilt bra omdöma, hoppas dock att du blir nöjd med den!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: