2011-01-19
 16:26:23

Lite småarg på fsk..

Måste jag faktiskt erkänna!
Hade ringt in i mitten av December o sagt ifrån att jag inte skulle ha fp den 27/12 och den 1-2/1..
Ringde dit igår igen för att jag skulle ju jobba..
Oc då visade det sig att kvinnan jag talat med sist hade skrivit att jag inte skulle ha fp 27,28,29,30,31/12 och 1-2/1
Whaaaaaaaat!?
En jäkla tur att jag frågade om det.. För det är ju helt fel!
Ibland undrar man vad det är för folk som sitter där..
För de första så kunde jag knappt förstå henne (hon pratade med så jäkla mycket brytning) och jag tror inte (uppenbarligen) att hon förstod mig!

Ska de jobba på fsk så måste de väl för helsike kunna behärska svenska i tal o skrift!?
Och kunna förstå vad man säger?
Jag sa klart och tydligt till henne att den 27 december och den 1 och 2 januari ska jag inte ha fp..
Hur kan man missförstå det?!
Jag blir galen på dom!

Well.. Nu är det iaf ordnat!
Woohoo!

Idag fick Liv smaka makaroner för första gången.. Det var mums!
Blandade köttpuré med grönsaker o makaroner.. En höjdare!
Har gjort kycklingpuré nu idag o det ska hon få till kvällsmat! :)
Spännande.. Får se vad hon tycker om de :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: