2011-01-12
 13:08:32

Liten blir stor..

Eller ja.. Större iaf! :)
VI var på BVC igår och nu väger Liv 7050 gram och är hela 66 cm lång!
Härligt! :)

Imorron kväll blir det jobb för min del.. Ganska skönt faktiskt.. Får tänka på att jag sparar mammadagar + att det blir extra pengar i plånboken :)
Vi ska en sväng till Ullared en dag nämligen.. O då gäller det att ha stålar med sig! Haha!

Idag ska jag o Lillfis till A och hans dotter o leka :)
Ska bli tervligt.. Liv har en liten present till sin kompis o mamma har bakat en kladdkaka till A, han älskar de..
Haha!

Nä, nu ska jag torka håret!

Hajk!


sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Just nu har jag en Dagens blogg-tävling på min blogg där vem som helst kan anmäla sig. Gör det du med och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)



PUBLICERAT: 2011-01-13, 11:24:38 | URL: http://saramagdalena.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: