2011-01-20
 15:04:18

Puh..

Nu har jag asat ner julslingan från balkongen, strukit o vikt tvätt, satt igång en ny maskin o matat o nattat Liv :)
Och diskat så klart! :)
Jag är duktig jag!
Hehe.. Så det är dax för en pust paus innan jag ska hänga tvätt..

Förresten så ligger ju Liv i sin pappas åkpåse (som han låg i när han var bebis)
Har även en liten "madrass" som jag lagt i för att det ska bli extra mjukt o varmt :)
När jag tog upp Liv så var hon alldeles grusig på overallen o jag undrade så var det kom ifrån..
Jag hade ju tvättat "madrassen" o Svärmor hade tvättat åkpåsen..
Hmm..
Well, nu hängde jag ut de på vädring o vände åkpåsen ut o in o skakade den..
Jisses vad mycket grus som flög ur den..
Puh..
Svärmor har nog tvättat den på "rätt sida" alltså inte ut o in..
Så Liv har legat i en åkpåse med 35 år gammalt grus i! Haha!
Ska dammsuga den o tvätta den igen sen :)

Nu ska jag plocka lite!

Hajk!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: