2011-03-01
 08:01:36

Idag är ingen vanlig dag...!

Nä, för idag vaknade jag upp och kände mig ett helt år äldre! :)
Grattis till mig som blir hela 27 år idag! Woohoo!
Och min föllsepresent blir att åka till Ullared! Woohoo! Det ser jag fram emot sååå mycket!
Har aldrig varit där! Så det ska bli spännande! :)

Idag står det Bvc besök o fika hos Pappa Ds farmor på schemat.. :)
Inget speciellt alltså..
Min familje "hemifrån" kommer o grattar på lördag o sen ska jag ha kalas för familjen här hemma i nästa vecka :)
Och sen blir det föllsedagstaco's hos min bror o hans familj! Så himla mysigt!
Jag saknar mina brorsbarn (Liv's kusiner)
Och Bror + fru såklart!

Igår ställde sig Liv på alla fyra för första gången, dock bara i någon sekund.. Men ändå! YAY!
Snart kryper hon väl omkring som sören här! :)

Nu blir det kaffe!

Puss haj!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: