2011-03-04
 15:45:22

Kalas!

Ska jag ha imorron!
Fast bara för Pappa/Moffa hans sambo, min farfar o D's farmor..
D jobbar i helgen så det blir bara vi.. Ska ha kalas i nästa vecka för resten av familjen :)
Så får det bli ibland.. Men det går bra! ;)
Idag har vi varit o veckohandlat på Maxi.. Hittade "Natt på Museet 2" för 29 kronor! Billigt! Hehe.. Nu ska jag bara hitta 1:an också!
Jag älskar att handla mat.. Speciellt på Maxi för där är så mycket annat också att titta på! :)
Jag håller på att städa o tvätta här hemma nu.. Men man måste ju pausa ibland ;)
Försöker få Liv att vila lite, för hon är såååå trött o gnällig..

Igår var vi en sväng på IKEA och köpte en bokhylla..



Blev snyggt faktiskt :)
Till vänster ser du bilen som Liv fick i julklapp av Moffa o Anita!

Måste fota o visa vår nya soffkudde som vi köpte på Gekås sen :)
Gör det när jag har städat! Hehe..

Nä, nu ska jag nog fortsätta!

Hajk!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: