2011-05-08
 12:54:26

Fin fina loppisfynd!

Jag, Liv Farmor, farfar o gammelfarmor var på loppis igår!
Jisses vad junk folk försöker sälja alltså!
Men några guldkorn lyckades vi iaf hitta! :)



En väska till mig, två par byxor och en supersöt liten klänning till Liv :)



Farmor hittade en superfin gåvagn! :)
Köpte även en söt blöjbaddräkt med grodor på! Den får jag fota sen!

Det var en givande dag faktiskt!
Men som sagt.. Mest junk som folk själva inte ville ha! ;)

Det ska vara loppis idag igen, men jag vet inte om jag orkar gå dit faktiskt.. Dessutom är det ganska tradigt att gå själv..
Men, en tur i de fina vädret blir det iaf sen när Liv har nannat middag!


henrik

Snygga saker. Jag brukar inte köpa kläder på loppis, men gåvagnen ser bra ut. Går ju också att fynda mycket annat, och väldigt billigt om man hittar rätt prylar. Funderar också på att gå på loppmarknad snart.



PUBLICERAT: 2011-05-08, 13:02:28 | URL: http://antikasaker.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: