2011-05-31
 12:31:16

Obo'y vilket vackert väder!

Det är ju sommarvarmt idag! Sååå härligt!
Jag o Liv promenixade ner till stan o mötte upp gravida grannen Ia, gick inom Kvantum o fiskade upp bröd o äpplejuice sen hem o satte på kaffet!
Frukosten avnjöts på balkongen! Nice! :)
Liv ligger nu o sover och jag sitter här en stund..
Tänkte försöka vila lite, jag ska jobba ikväll..
15.45-20.30, lagom långt pass :P

Pappa D slutar 13, så han kommer snart hem.. Mys!

Imorron är jag ledig o då kommer vaktis o proppar igen två hål i väggen på balkiongen, getingar flyger ut o in där.. :/
Vill inte ha de på balkongen.. Piiii! Hihi..


Fick förresten ett glädjande besked från chefen igår, jag har snart kommit upp i "rätt antal" LAS dagar för att få ett vik! YAY!
Skönt!

Nä, nu måste jag nog diska.. Eller nja.. Jag lämnar det till Pappa D! Haha..
Nåt får han väl göra ;)

Ha en underbar dag i solen!


mamso

Städa, diska, snyta ungar och att jobba, är dina huvudsakliga sysselsättningar Lollo. Men så är det att ha småbarn, hahahaha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: