2012-01-08
 19:52:53

18 månader!

Tänk att imorgon är det 18 månader sen Liv föddes! Helt galet vad tiden går fort..
Och imorgon börjar inskolningen på dagis! Det är med blandade känslor kan jag säga..
Lite ångest har jag.. Men det är skönt ändå för då blir det lättade för mig att jobba när de behöver mig.. :)




Ska också söka in till några utbildningar, får se vad som händer.

Flytta ska vi också göra!
Woohoo! Vi har fått en superfin 3:a på 101 Kvm med trädgård! Så himla mysigt :)
Vi flyttar den 1e februari.. Spännande!

Jag fyndade en superfin växasäng idag av en kompis kompis :)



Superfin! :)
Kommer bli bra i hennes nya rum..

Nu ska jag slänga mig på soffan och glo på Solsidan..
Trött som tusan.. Måste samla krafter inför imorron!

Käääääääääääääääääääärlek! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: