2012-01-12
 15:55:50

Vagnmeck..

Fjärde dagen på inskolningen har också gått bra! :)
Vi föräldrar lämnade barnen vid 10.30 och satte oss i personalrummet och drack kaffe :)
Barnen lekte med fröknarna och åt sedan middag..
Liv åt helt själv och det var soppa!!
Så stolt över min stora (Lilla) tös <3

Imorgon ska de vara själva mellan 10.30 och 14.. Äta middag och sova på dagis..
Så idag fick jag rota fram den gamla vagnen som vi sparat för att ha på dagis



Asful men funkar ju att ha på dagis :)

I med åkpåsen och fixa och trixa med selen så att den skulle sitta bra :)
Nu är jag helt svettig.. Haha!

Ska bli spännande och se vad hon tycker om att somna i vagen..
Nog inga problem, för hon höll på att somna mitt i middagen sa fröken.. Hihi..

Min lillla tjej har blivit stor



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: